dissabte, 11 d’octubre del 2014

GOOGLE, A PER MIL MILIONS MÉS


El llançament d'Android One a l'Índia desboca una carrera per portar els `smartphones' a mercats emergents


Google ha decidit fer la competència sobre el terreny a la companyia coreana, un dels seus tradicionals aliats en la telefonia mòbil, en la qual és el principal fabricant que distribueix Android. 
En el món de la telefonia mòbil sempre queda un objectiu més per cobrir. Google acaba d'iniciar el seu propi assalt als "pròxims mil milions d'usuaris" amb el llançament d'una nova categoria: Android One, que consisteix en terminals per sota dels cent dòlars. menys de 80 euros. El llançament es produeix quan els telèfons avançats connectats a internet (smartphones) ja han arribat a la majoria de la població en els països de rendes més elevades i el seu creixement ara està contingut. És el moment de l'assalt a les economies emergents, on aquests mòbils i les corresponents tarifes de dades que comporten, encara no s'han fet populars.

L'Índia és un dels països amb més usuaris de mòbil, uns 930 milions d'usuaris, però només una vuitena part d'ells, una mica més de 100 milions de persones, tenen un smartphone. I la majoria d'aquests són Samsung, que controla el 25% del mercat. 

Google ha decidit fer la competència sobre el terreny a la companyia coreana, un dels seus tradicionals aliats en la telefonia mòbil, en la qual és el principal fabricant que distribueix Android. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada