divendres, 5 de desembre del 2014

Carta de la Maria

                                               

Ens ha encantat Rebre la teva carta. Quan Melchor va ser a la bústia i va ver el sobre amb les tres corones, va venir de fent salts d'alegria, ja que mai haviem rebut una carta tan aviat.
Pel que ens comptes, sou una família molt feliç amb els rutines necessaries del dia a dia. Tant de bo tot el que llegim en aquestes dates fos al mateix sentit que la teva carta, d'esperança i positivisme. Esperem veure't a la cavalcada

Ens agradaria Concedir-els 2 Desitjos que Demaneu; però encara no sé què demanaran Els altres nens del món, aixi que no Podem Avançar.

MARIA anar a la cavalcada dels Reis Mags amb 1'emoció continguda Molt gran, després de dir la carta que a els Reis li havíen respost  i que Quan la van ver entre la multitud de tants nens i parells, li guinyaron 1'ull, la nena estava Molt emocionada, i Aquesta nit li va costar agafar el son.
La nena és va aixecar al matí següent AMB Molta curiositat, era un dia de Molt bones emocions i sensacions, i MARIA i su alemanya no volien Perdre-se'l.

Ambdues és van despertar aviat , i Quan és van posar els Seves sabatilles d'estar a casa i una bata per no refredar-se, van ser juntes de la mà Fins arribar a l'arbre de Nadal.