Benvinguts al meu blogger, em dic Zoraida, sóc alumna del col·legi Sant Antoni Maria Claret i estic cursant 4t d'ESO, ja estic en el últim curs i en sent molt contenta i molt agraïda amb els meus companys de classe i els meus professors pel suport i la paciència que m'heu tingut durant els anys amb vosaltres
Aquet blogger és la meva llibreta d'informàtica, on podeu trobar tots els apunts d'aquesta optativa: informàtica, on publicaré treballs de classe que faré durant tot el curs i excursions del col·legi.
M'agrada l'informàtica, perquè m'agrada aprendre coses noves i coses que sé que més endavant puc necessitar per al meu propi benefici i per ajudar els altres ja que la informàtica està molt avançada i es necessari tenir els coneixements mínims
Aquesta optativa m'interesso molt perquè m'agrada, és divertida, t'ensenya coses que pots utilitzar en el teu dia a dia i perquè més endavant m'agradaria estudiar alguna cosa que tingui a veure amb l'informàtica.
Finalment, m'agradaria parlar una mica de mi: Sóc una noia amable i divertida, m'agrada ajudar a les persones que ho necessiten i compartir amb els meus amics, en els meus temps lliures m'agrada passar-los llegint una mica: històries de misteri i d'amor; També m'agrada passar el temps escoltant música.

